Uponor – Premium Installer
Gear Shift + Uponor – Premium Installer

Välkommen, Premium Installer!

Vi är väldigt glada över vårt samarbete med Uponor och möjligheten att kunna erbjuda er som Premium Installer ett riktigt bra sortiment med fördelaktiga priser.

Har ni redan varit i kontakt med oss och har en shop som är igång, så kan du logga in via knappen nedan. Är ni inte igång, men gärna vill höra mer om oss och vad vi erbjuder? Boka in ett kort digitalt möte med oss via knappen nedan, eller ring oss på 033-128484, så tar vi en diskussion om hur vi kan hjälpa er.


Vinn 2 st 4-dagars VIP-pass till Sweden Rock 5-8 juni 2024

Uponor och Gear Shift har tillsammans med Blåkläder tagit fram en handskkampanj endast för er som Premium Installer där ni har chansen att vinna VIP-biljetter till Sweden Rock!

När pågår kampanjen?
1 mars – 10 maj

Hur går den till?
Klicka på knappen nedan och fyll i era företagsuppgifter. Kort därefter får ni ett mail från support@gearshift.se med inloggningsuppgifter till Gear Shifts kampanjshop för handskar. När ni köper handskar i shopen deltar ni automatiskt i utlottningen. Ni får 1 st lott per inköpt 6- eller 12-pack handskar av de modeller som finns i shopen.

Är ditt företag redan igång?
Vill du ha en genomgång av Gear Shift?

Hur fungerar Gear Shifts koncept?

1. Vi har lastbilar med rullande showroom vilket innebär att vi kommer ut till era arbetsplatser och provar ut rätt storlekar på alla anställda vid uppstart.

 

2. Storlekarna dokumenteras i er företagsunika webshop och order läggs sedan digitalt så att era anställda inte ska behöva åka till butik. Produkterna levereras till deras hemadress direkt från Blåkläders lager. Det går givetvis bra att lägga order via telefonsamtal eller e-mail också.

 

3. Alla anställda får ett personligt saldo per år som de får disponera över själva.

 

4. Om något går sönder så tvättar och lagar vi plaggen, man får då en QR-kod till sin mobil, man packar sina trasiga/smutsiga kläder, visar upp QR-koden hos ett postombud som skriver ut adresslapp och skickar paketet. Sedan kommer plaggen tillbaka tvättade och lagade. Exempelvis en byxa ska kunna lagas fem ggr innan kassation.

 

5. Om ni har personer som slutar eller har beställt fel storlek tar vi tillbaka dessa och ser till att de kan beställas i webshoppen igen (för att minimera risk att de bara läggs någonstans och inte används eller att personer som slutat har er logo på sig på annan arbetsplats).

 

6. Vi tar kontakt med nyanställda innan de börjar och ser till att de har rätt kläder på sig första dagen.

 

7. Vi mäter aktivt så att ni sänker era kostnader per anställd och år genom att inte jobba med lågprismärken och laga så mycket som möjligt istället för att köpa nytt, vi erbjuder även livstids garanti på alla sömmar.

 

8. Nästan halva besparingen ligger i att de anställda inte behöver åka till butik och istället kan fakturera den tiden (eller upprätthålla effektiviteten).

 

9. 2-3 dagars leveranstid på tryckta plagg. 100% servicegrad tack vare att vi tillfälligt byter ut avtalsprodukter om de mot förmodan skulle vara restade. 

Vad behöver vi av er för att komma igång?

Att komma igång med vårt koncept går snabbt. Det enda vi behöver är era fakturauppgifter och en lista över era anställda med namn, e-postadress, telefonnummer och adress.

Vi skapar sen er webshop med ert företagsunika sortiment och ni är redo att sätta igång.

Mitt plagg har gått sönder

Ta en bild och skicka till oss på support@gearshift.se.

Blåkläder erbjuder livstids garanti på sömmar, så är det en söm som är sönder kommer de antingen att laga den eller skicka ut ett nytt plagg till dig.

Är det inte en söm, så lagar vi plagget ändå. I er webshop finns en produkt som heter “Återbruk”. Lägg en beställning på den, så får du en QR-kod skickad till din telefon. Packa ner det trasiga plagget, förslut väl och lämna in på ditt närmaste PostNord-ombud. Visa upp QR-koden, så skickar de plagget till oss. Du får tillbaka plagget lagat och tvättat inom 10 dagar.

Vi behöver prova ut storlekar

Absolut! Hör av dig till oss på telefon 033-128484 eller via mail på support@gearshift.se, så hittar vi en tid som passar.